فاز دوم مجتمع تولیدی خدماتی "شارو" امروز با حضور استاندار کردستان و مسئولان استانی در روستای "دربند" ازتوابع شهرستان سنندج افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛بختیار اختیاری در حاشیه افتتاح این مجتمع تولیدی خدماتی گفت: این مجتمع در دو فاز ساخته شده که فاز نخست آن شامل سردخانه دو مداره و فاز دوم قطعه‌بندی و بسته‌بندی مرغ و ماهی است.

وی مساحت این مجتمع تولیدی خدماتی را، 2 هزار و 800 متر مربع عنوان کرد و گفت:ظرفیت سردخانه و قطعه‌بندی و بسته‌بندی مرغ و ماهی 2 هزار تن در سال است.

بختیاری افزود: میزان سرمایه‌گذاری فاز اول این مجتمع تولیدی خدماتی 4 میلیارد و 100 میلیون تومان بوده که از این میزان 2 میلیارد تومان آن تسهیلات بانکی و بقیه آورده شخصی بوده است.

مجری مجتمع تولیدی خدماتی "شارو" گفت: برای فاز دوم این مجتمع یک میلیارد و 525 میلیون تومان سرمایه‌گذاری شده که از این میزان 575 میلیون تومان آن تسهیلات بانکی سایت بهین‌یاب و 950 میلیون تومان دیگر آن سرمایه شخصی بوده است.

وی با اشاره به بسته‌بندی یکهزار و 500 تن مرغ و 500 تن ماهی در این مجتمع تولیدی گفت: میزان اشتغالزایی این مجتمع تولیدی خدماتی در فاز اول و دوم 32 نفر است.

مجری مجتمع تولیدی خدماتی "شارو" از توسعه فاز سوم این مجتمع تولیدی به کشتارگاه مرغ در آینده نزدیک خبر داد و گفت: فاز سوم این مجتمع ساخت کشتارگاه مرغ بوده که ظرفیت آن 5 کشتار و 5 هزار قطعه در هر دوره با اشتغالزایی 15 نفر است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.