مسئول دبیرخانه هیأت نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان گفت: فراخوان مسابقه بزرگ نشریه دیواری «بحر کرم» به مناسبت میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت معصومه(س) در این استان اعلام شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛کامل گلباغی، گفت:این مسابقه ویژه اعضای کانون‌های مساجد کل کشور است که نشریه دیواری «بحر کرم» به همراه آیین نامه این مسابقه در بین کانون‌های مساجد استان توزیع شد.

وی افزود:قالب نشریه دیواری «بحر کرم» در ۱۰ بخش شامل بانوی کرامت، صلح عاشورایی، نامه‌ای به شهید گمنام، تنهاترین سردار، ماه کرم، کرامات کریمه، کریمانه، حریم حرم و شعر کریمانه است.

گلباغی بیان کرد: نشریه‌ها در چهار مقطع ابتدایی (سوم ابتدایی تا ششم)، متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم و نشریات دانشجویی داوری می ‌شوند و از هر مقطع سه گروه می ‌تواند در مسابقه شرکت کند.

مسئول دبیرخانه هیأت نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان اعلام کرد: خوش‌ خطی و رعایت نظم در تکمیل مطالب، ارتباط با موضوع، خلاقیت و نوآوری و مقاطع تحصیلی از جمله ملاک‌های ارزیابی نشریات ارسالی و انتخاب نشریه‌ های برتر به این مسابقه اعلام شده است.

وی در پایان یادآور شد: آخرین مهلت ارسال نشریات به دبیرخانه کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد استان قم پنجم مرداد سال جاری اعلام شده و در صورتی که در یک کانون فرهنگی از یک مقطع دو گروه در مسابقه شرکت کنند با برگزاری داوری استانی، نشریات برتر برای داوری به دبیرخانه استان قم ارسال شود.

مسابقه بزرگ نشریه دیواری «بحر کرم» به همت کانون فرهنگی هنری ولایت استان قم و با همکاری دبیرخانه کانون‌های مساجد قم و ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.