ویژه‌برنامه‌های شب‌های قدر در آستان مقدس امامزاده میرعلی‌بن‌الحسین (ع) لارستان اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به مناسبت شب‌های مبارک قدر و ضربت خوردن و شهادت حضرت علی (ع)، صحن و بارگاه ملکوتی امامزاده میرعلی‌بن‌الحسین (ع) سیاه‌پوش شده و خادمان این آستان با نصب پرچم‌های مشکی فضای حرم را برای شب‌های قدر آماده کرده‌اند.
 
همچنین ویژه‌برنامه‌های شب‌های قدر شامل قرائت قرآن، سخنرانی و قرائت دعاهای ویژه این شب‌ها در حرم مطهر امامزاده میرعلی‌بن‌الحسین (ع) لارستان در نظر گرفته‌شده است.
 
در شب نوزدهم و مصادف با سالروز ضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی (ع)، سخنرانی توسط حجت‌الاسلام علوی، قرائت دعای پرفیض جوشن کبیر، زیارت امام حسین (ع) در شب‌های قدر، دعای جوشن صغیر و قرآن به سر توسط ذاکرین اهل‌بیت (ع) به اجرا درآمد.
 
قرائت دعاهای معنوی جوشن کبیر و مجیر، سخنرانی مذهبی، زمزمه مناجات امیرالمؤمنین (ع) و مرثیه‌خوانی توسط مداحان از برنامه‌های شب قدر در بیست‌ویکمین روز از ماه مبارک رمضان است.
 
همچنین برای شب بیست‌و‌سوم و آخرین شب از شب‌های نورانی قدر، برنامه سخنرانی، قرائت دعای مجیر، زمزمه دعای معنوی ابوحمزه ثمالی و قرائت قرآن کریم در این آستان مقدس نظر گرفته شده است.
 
در شب‌های 21 و 23 ماه مبارک رمضان مصادف با شب‌های قدر، مراسم‌ احیاء در گلزار شهدای مرکزی لار، حسینیه اعظم، مسجدالنبی (ص)، مسجد امام جعفر صادق (ع) و سایر مساجد و اماکن متبرکه سطح شهرستان لارستان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.