دليل جدايى مهاجم تيم فوتبال استقلال از جمع آبى پوشان و پيوستن او به تيم بلژیکی مشخص شد.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان منصوريان سرمربى تيم فوتبال استقلال پيش از وارد شدن به نقل و انتقالات به مديران استقلال گوشزد كرده بود كه هر طور شده قرارداد اميد ابراهيمى و كاوه رضايى را تمديد كنند حتى با آغاز نقل و انتقالات سرمربى آبى ها به دنبال اين بود كه اين دو ستاره حفظ شوند اما در كمال ناباورى و با توجه به اينكه گفته مى شد مدير برنامه هاى اين بازيكن پس از صحبت با مديران از تمديد قرارداد كاوه خبر داده اما در نهايت ستاره منصوريان رفتن به تيم بلژيكى را ترجيح داد.
 
همان طور كه از شواهد پيداست بدشانسى هاى زيادى در همان آغاز نقل و انتقالات گريبانگير منصوريان بوده است. بازيكنانى كه مد نظر منصوريان بودند در نهايت حضور آنها در تيم هاى ديگر قطعى شد. بازيكنانى همچون ساسان انصارى،دانشگر ،زهيوى ،تبريزى ،ماهينى و غيره كه منصوريان خواهانشان بود اما آنها قراردادشان را با تيم هاى ديگر منعقد كردند.
 
اما از سوى ديگر منصوريان با خريد ٤ جوان و البته سجاد شهباززاده و بيت سعيد تا حدودى توانست در خط حمله خود موفق باشد اما اين مساله را نيز بايد در نظر گرفت كه استقلال با همكارى تمامى بازيكنان و البته وجود كاوه رضايى و گل هاى اين بازيكن موفق شده بود رده دوم جدول رقابت هاى ليگ برتر را از آن خود كند و حالا با جدايى كاوه به طور حتم منصوريان جای خالی بزرگى را در تیم خود احساس خواهد كرد.
 
ناگفته نماند كاوه رضايى نيز پيش از اين اعلام كرده بود كه در صورت جذب مهاجم بدون شك استقلال را ترك مى كند و حتى اين موضوع باعث ناراحتى اش نيز شده بود .در هر صورت كاوه نيز با وجود جذب ٢ مهاجم فضاى رقابت را احساس كرد و ترجيح داد با پيوستن به تيم بلژيكى در آرامش به كار خود ادامه دهد
 
 
با تمام اين تفاسير و جدايى كاوه رضايى بايد منتظر مشخص شدن سرنوشت ديگر بازيكنانى كه همچون كاوه قراردادشان با استقلال به اتمام رسيده باشيم و ببينيم منصوريان با جدايى ستاره هایش چگونه نقل و انتقالات داغ تابستانى را سپرى خواهد كرد.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
دمت گرم کاوه ماکه خبرنداریم پشت پرده چیخبربوده
آخرین اخبار