عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به عنوان رییس جدید مجمع نمایندگان استان معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه طی مراسمی در مجمع نمایندگان استان امروز چهار شنبه ۲۴ خرداد ۹۶ عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به عنوان رییس جدید مجمع نمایندگان استان معرفی شد.

عبدالرضا مصری در طی یکسال و چند ماهی که از عمر مجلس دهم می‌گذرد؛ طبق قوانین و برخی مصوبات اجرایی در دولت، هر ۶ ماه یک‌بار ریاست مجمع نمایندگان استان بر عهده یکی از هشت نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد.

دوره‌ی ۶ ماهه ریاستی ابتدای امر به حسن سلیمانی نماینده کنگاور، هرسین و صحنه سپرده شد و پس از آن ردای ریاست به سیدقاسم جاسمی سپرده شد و امروز این دوره سکانداری بر مجمع نمایندگان استان کرمانشاه اتمام یافته است و در این راستا به صورت توافقی از بین نمایندگان، عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به عنوان رییس جدید مجمع نمایندگان استان انتخاب شد.

 نمایندگان استان‌ها در زمینه مسائل و مطالبات شهروندان مسؤولیت رسیدگی به اوضاع و امور مردم به ویژه در راستای توسعه و آبادانی، اشتغال، معیشت، روند پیگیری پروژه‌ها و تخصیص اعتبارات برای بهره بردای از آن و... با روی کار آمدن دولت‌ها را در مجلس شورای اسلامی بر عهده دارند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.