خبرهای پلیس فارس در روز چهارشنبه 24 خردادماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: ماموران انتظامی شهرستان ممسنی هنگام كنترل خودروهای عبوری در یكی از محورهای مواصلاتی به چهار دستگاه خودرو سنگین مظنون و آن ها را متوقف كردند.

 
وی ادامه داد: در بازرسی از این خودروها یك هزار و 379 کارتن لوستر، چراغ آباژور و لامپ ال ای دی، تعداد زیادی لوازم خانگی از جمله یخچال، لباسشویی، جارو برقی، غذا ساز چهارکاره، پلوپز چندکاره، اتوبرقی، گوشت کوب، قهوه ساز، سرویس کارد آشپزخانه، قاشق و چنگال، هم زن برقی، یك تن و 920 كیلو برنج،۶۶۶ پاکت انواع آبمیوه، ۳۷۲ جفت انواع دمپایی و ۴۸ دست انواع شلوار قاچاق و فاقد مدارك قانونی كشف شد.
 
فرمانده نیروی انتظامی فارس با بیان اینكه در این خصوص چهار نفر متهم دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شدند، افزود: ارزش ریالی این محموله های قاچاق بالغ بر 10 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.
 
دستگیری بیش از 120 متهم تحت تعقیب  
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز گفت: 127 نفر از محكومان تحت تعقیب دستگیر شدند.  
سرهنگ یوسف ملك زاده فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز گفت: طرح دستگیری محكومان متواری و تحت تعقیب به مدت 48 ساعت توسط ماموران انتظامی شهرستان شیراز به مرحله اجرا درآمد.
 
وی ادامه داد: در این راستا با هماهنگی قضایی و با انجام كارهای اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه مجرمین متواری در نقاط گوناگون شهرستان شیراز شناسایی و سپس با انجام عملیات های متعدد و غافلگیرانه، تعداد ۱۲۷ نفر از این افراد شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز گفت: این افراد دارای سوابقی از جمله سرقت، خرید اموال مسروقه، قاچاق كالا، ایراد ضرب و جرح، توهین و تمرد به مأموران انتظامی، ایجاد مزاحمت برای شهروندان و كلاهبرداری و جعل هستند.

انتهای پیام/ن


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار