جعفرزاده گفت: نرخ بلیت هواپیما بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می شود و آزاد سازی نرخ بلیت هواپیما الزاماً به معنای افزایش قیمت ها نیست.

تعیین نرخ بلیت هواپیما بر اساس عرضه و تقاضا / آزاد سازی قیمت بلیت هواپیما به معنای افزایش قیمت نیست
به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری در واكنش به انتشار اخباری مبنی بر افزایش 20 درصدی نرخ بلیت هواپیما بدون نظارت سازمان هواپیمایی كشوری گفت: پس از تصمیمات شورای عالی هواپیمایی و اجرایی شدن موضوع بند ب ماده 161 قانون برنامه پنجم توسعه مبنی بر آزاد سازی نرخ بلیت هواپیما و شبكه پروازی در پرواز های داخلی و ابلاغ آن به شركت های هواپیمایی ، سازمان هواپیمایی كشوری نرخ تكلیفی ندارد اما نظارت دارد لذا طرح افزایش قیمت بلیت هواپیما به گونه ای كه مطرح شده است موضوعیت ندارد.

وی گفت: نرخ بلیت هواپیما بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می شود و آزاد سازی نرخ بلیت هواپیما الزاماً به معنای افزایش قیمت ها نیست، همانطور كه در بسیاری از مواقع شاهد ارائه نرخ بلیت هواپیما پایین تر از نرخ های متعارف هستیم.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری ادامه داد: نرخ بلیت هواپیما بر مبنای كلاس نرخی است كه شركت های هواپیمایی اعلام و از طرق سایت آن شركت ها منتشر می شود.

جعفرزاده با بیان اینكه سازمان هواپیمایی كشوری در درجه اول ایرلاین ها را مسئول چگونگی توزیع بلیت های خود می داند افزود: متقاضیان بلیت هواپیما می توانند برای اعتبار سنجی از طریق سایت سازمان هواپیمایی كشوری www.cao.ir و انجمن شركت های هواپیمایی به نشانی www.aira.ir از اعتبار بلیت خود اطمینان حاصل كنند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری در ادامه گفت: نظر به این كه در آستانه تعطیلات تابستان تقاضا برای استفاده از بخش هوایی بالاست به متقاضیان توصیه می شود برای تهیه بلیت هواپیما به مراكز و دفاتر معتبر و دارای مجوز مراجعه كنند.

 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار