در آینده نزدیک با خروج پرونده از دادسرای شهرستان سراب امکان پرداخت بخشی از اموال مالباختگان گروه پرهام پرداخت میشود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ دادستان آزادشهر در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده گروه پرهام گفت: اموال شناسایی و کشف شده از  کلاهبرداران حدود 12 میلیارد تومان است که با ارجاع پرونده به دادگاه امکان پرداخت بخشی از اموال مالباختگان از طریق اموال شناسایی و توقیف شده کلاهبرداران فراهم میشود.

رضا بذری افزود ؛ پرونده در دادسرای شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان در حال رسیدگی است و در آینده نزدیک پرونده با قرار قانونی به دادگاه ارجاع می شود.

وی در ادامه افزود : با توجه به شکایت تعداد زیاد مالباختگان در آزادشهر و عدم توانایی آنها برای انتخاب وکیل با همکاری مرکز امور مشاوران استان گلستان دو وکیل رایگان برای تسریع در روند رسیدگی به پرونده انتخاب شده اند که مالباختگان میتوانند با مراجعه به فرماندهی انتظامی شهرستان به وکلا برای رسیدگی وکالت دهند.

وی با رد هرگونه شایعه در خصوص تبعیض در پرداخت وجوه به مالباختگان گفت ؛ تاکنون هیچ وجهی به مالباختگان در استان سیستان و بلوچستان صورت نگرفته است و همه مالباختگان در شرایط مساوی قرار دارند

بذری تعداد شکات پرونده پرهام در آزادشهر را بیش از 2200  ودر شهرستان سرباز حدود 700 نفر و میزان کلاهبرداری را بین 300  تا 400  میلیارد تومان در مجموع اعلام کرد.

گروه کلاهبرداری با نام پرهام در چند سال اخیر با عنوان فروش اقساطی خودرو و کمتر از بازار ، از مردم در استان های گلستان ، سمنان و سیستان و بلوچستان کلاهبرداری کرده بودند.
 
انتهای پیام / ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.