رئیس مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزه علمیه قم گفت: اهتمام جدی به اقتصاد مقاومتی، لازمه بن‌بست شکنی در اقتصاد و حل معضلات مهم اقتصادی کشور است.

اقتصاد مقاومتی، بن‌بست شکن اقتصاد کشور است
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام احمدعلی یوسفی، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: آنچه می‌تواند ما را در مسیر دست‌یابی به اهداف مقرر در قانون اساسی در حوزه اقتصاد و تحقق منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری یاری برساند، همانا اهتمام ویژه به اقتصاد مقاومتی است.
 
وی افزود: از این منظر، یکی از مطالبات جدی رهبری از مجامع علمی و دانشگاهی ازجمله مراکز حوزوی در سال‌های اخیر این بوده که از هیچ کوششی در راستای تعمیق و ترویج مباحث اقتصاد مقاومتی در جامعه و بین مردم کوتاهی نکنند.
 
عضو هیئت‌علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از یک‌صد روحانی دارای دکترای اقتصاد در حوزه مشغول به فعالیت می‌باشند، گفت: این ظرفیت عظیم می‌طلبد که ما دراین‌باره فعالیت‌های بیشتری داشته باشیم و حوزه و دانشگاه همسو باهم در راستای تحقق ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی با یکدیگر همکاری و مشارکت داشته باشند.
 
وی بابیان این‌که اقتصاد مقاومتی، ریشه در فرهنگ دینی و انقلابی مردم ما دارد، خاطرنشان کرد: بدون تردید با تکیه‌بر اقتصاد مقاومتی می‌توان در برابر تکانه‌های اقتصادی و فشارهای دشمنان، مقاوم ایستاد و از سرمایه‌های اقتصادی خود به‌خوبی در برابر فشار بیگانگان، حراست کرد.
 
یوسفی افزود: در شرایط کنونی به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب کشور در یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی قرار دارد و لزوم موفقیت در این جنگ، مجاهدت و تلاش همه مردم و مسئولان است و این‌که از دایره حرف و شعار خارج‌شده و در عرصه عمل موفق باشیم.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار