رئیس اتاق اصناف مشهد آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی را ۳۱ خردادماه ۹۶ اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، محمود بنانژاد مشهدی رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: متصدیان واحدهای صنفی در زمان باقی مانده نسبت به ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی خود اقدام نمایند.

وی افزود: با توجه به اصلاح قانون مالیاتهای مستقیم زمان ارائه اظهارنامه مشاغل از پایان تیرماه به خردادماه تغییر یافته است.

وی با اشاره به اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: آموزش مؤدیان مالیاتی صنوف مشهد یکی از مهمترین برنامه‌ها و دغدغه‌های اتاق اصناف مشهد و اتحادیه‌های صنفی تحت پوشش بوده که در مهلت باقیمانده این روند آموزشی ادامه داشته وبه صورت فشرده در حال انجام است.

رئیس اتاق اصناف مشهد با بیان اینکه بهره مندی از هرگونه تسهیلات برای مؤدیان مالیاتی منوط به ارائه اظهارنامه در موعد مقرر است گفت: متصدیان واحدهای صنفی باید اظهارنامه‌های مالیاتی خود را در موعد مقرر تسلیم نمایند تا از مشوق‌های قانونی نرخ صفر و معافیت‌ها برخوردار گردند.

محمودبنانژاد گفت: بابت مالیات عملکرد سال ۹۵ مشاغل دستورالعملی توسط سازمان امورمالیاتی کشور صادر که مشمولین تا سقف فروش کالا و خدمات ۱۵۶ میلیون تومان می‌توانند از آن بهره‌مند گردند.

انتهای پیام//ا. آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.