زمان و مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سمنان مشخص شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غلامرضا قندهاری رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت : راه‌پیمایی روز جهانی قدس در دوم تیرماه سال 96 مصادف با بیست و هشتمین روز از ماه رمضان رأس ساعت 11 صبح برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روز جهانی قدس در آخرین جمعه از ماه رمضان قرار دارد افزود: این راه‌پیمایی از میدان امام رضا واقع در شهرستان سمنان آغاز می‌شود و در مصلای سمنان خاتمه می‌یابد.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان سمنان با تأکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در این مراسم تصریح کرد: این راهپیمایی برای مبارزه با جهان استکبار و حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: حضور آحاد مرم در این راهپیمایی نشان از همدلی و یکرنگی مسلمانان در سراسر جهان است و مردم برای حضور در این صحنه باکی از تهدیدات دشمن ندارند.

قندهاری با اشاره به برخی هجمه‌های فرهنگی دشمنان برای عدم حضور مردم در این صحنه گفت : ملت غیور ایرانی برای تجدید پیمان و عهد اخوت و برادری با دیگر مسلمانان در سراسر جهان به راهپیمایی روز قدس می‌آیند و مانع از تحقق تهدیدات دشمنان می‌شود.

وی تاکید کرد: باید همه دستگاه های اجرایی، فرهنگی، خدماتی و ... استان سمنان در برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم اهتمام ویژه ای داشته باشند.
انتهای پیام / ه


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.