473 میلیون ریال سموم کشاورزی قاچاق در بابل کشف شد.

سرهنگ جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،از کشف 4 هزارو 648 قوطی و پاکت سم کشاورزی قاچاق به ارزش 473 میلیون و680 هزار ریال در این شهرستان خبر داد .

وی گفت: در راستای مقابله با عاملان تهیه و توزیع انواع کالاهای خارجی قاچاق ، ماموران انتظامی این شهرستان از فعالیت یکی از عاملان عرضه انواع سموم کشاورزی قاچاق در این شهرستان با خبر شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود: پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی و ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر کردند .

سرهنگ جعفری گفت: ماموران با همکاری نمایندگانی از اداره جهاد کشاورزی و اداره صنعت ، معدن وتجارت در بازرسی از محل نگهداری سموم کشاورزی توسط این متهم موفق به کشف 4 هزارو 648 قوطی و پاکت انواع سموم کشاورزی خارجی قاچاق شدند .

وی ارزش کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر473 میلیون و680 هزار ریال عنوان کرد و افزود: اموال کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل ، و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

وی با اشاره به این که کالاهای قاچاق معمولا از کیفیت پایینی برخوردار بوده و ممکن است موجب ضرر به چرخه طبیعت نیز شوند از مردم خواست: از مصرف کالاهای قاچاق که از استاندارهای لازم برخوردار نیستند خودداری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.