دکتر سید رضا نقیبالسادات دبیر سمینار تبیین نقش روابط عمومیها در اقتصاد مقاومتی با اعلام این مطلب گفت: در بخش اول تحت عنوان «مردم و اقتصاد مقاومتی» سه صاحبنظر اقتصاد، به تبیین نقش مردم در اقتصاد مقاومتی خواهند پرداخت و در بخش دوم نیز با عنوان «رسانهها و اقتصاد مقاومتی» سه صاحبنظر و مدیر رسانه نقش رسانه ها را در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی تبیین میکنند.
وی افزود: در بخش دوم که بخش مهم سمینار است، سه مدرس و صاحبنظر روابط عمومی، به بررسی نقش روابط عمومی در اقتصاد مقاومتی می پردازند.
دکتر نقیب السادات با اشاره به اینکه پس از پایان کار سه بخش مذکور، و جمع بندی سمینار افزود: این سمینار روز چهاردهم تیر ماه در سالن جابر بن حیان دانشگاه تربیت مدرس با حضور 300 تن از دست اندرکاران روابط عمومی های کشور برگزار خواهد شد.
دبیر سمینار بررسی نقش روابط عمومی ها در اقتصاد مقاومتی همچنین با بیان اینکه 13 تیر دو کارگاه آموزشی برای ارتقای مهارت دستاندرکاران روابط عمومی ها در زمینه اقتصاد مقاومتی برگزار خواهد شد، تاکید کرد: نقش روابط عمومی در پیشبرد امر اقتصاد مقاومتی راهبردی است و روابط عمومی ها با داشتن ماموریت روشن، در کمک به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، بهتر عمل خواهند کرد.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با نشانی سایت این دبیرخانه www.emoghavemati.com تماس برقرار کنند.
انتهای پیام/