مدیرگروه بهداشت محیط استان اصفهان گفت: در بازرسی‌هایی از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی ویژه ماه مبارک رمضان، ۲۹ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم موادغذایی نامناسب معدوم شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی رفیعی  اظهارداشت: 90 گروه دو نفری بازرسی از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی ویژه ماه رمضان، چند روز پیش از این ماه در بازار فعال شدند و همه واحدهای تولیدی را به‌صورت سرزده مورد بازدید قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه تا هجدهم ماه مبارک رمضان 18 هزار و 980 واحد قنادی، طباخی و دیگر مکان‌های تهیه موادغذایی ویژه ماه مبارک، مورد بازرسی قرار گرفت، افزود: 253 مورد اخطار نواقص بحرانی و 162 مورد اخطار نواقص غیربحرانی ازطرف مرکز بهداشت استان برای اصناف صادر شده است.

مدیرگروه بهداشت محیط استان اصفهان خاطرنشان کرد: در این مدت 86 متخلف در زمینه تولید موادغذایی ویژه ماه رمضان به مراجع قضایی استان معرفی شدند و پرونده آنان بررسی در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه 289 مورد نمونه‌برداری از موادغذایی به آزمایشگاه‌های مرکز بهداشت استان ارسال و هزار و 700 مورد هم نمونه‌برداری با دستگاه پرتابل انجام شده است، افزود: بازرسی‌های کارشناسان بهداشت محیط استان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد. 

 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.