مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با صدور پیامی صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران به رقابتهای جام جهانی 2018 روسیه را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با صدور پیامی صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران به رقابتهای جام جهانی 2018 روسیه را تبریک گفت.  

متن پیام مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به این شرح است:

بار دیگر جوانان غیور و دلاور تیم ملی فوتبال ایران اسلامی خوش درخشیدند و مقتدرانه به جام جهانی 2018 روسیه راه یافتند.

پیروزی غرورآفرین و شوق‌برانگیز تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار با تیم ملی ازبکستان که منجر به صعود افتخار آمیز تیم ملی فوتبال به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای پنجمین بار و دومین حضور متوالی گردید ، باعث خوشحالی و مسرت‌ همه ایرانیان شد .

بی‌شک این موفقیت بزرگ در سایه حمایت های دولت تدبیر و امید و تلاش و برنامه‌ریزی بی‌وقفه مربیان، بازیکنان و دست اندرکاران ورزش کشور و حمایت مردم به دست آمد و بار دیگر نشان داد که همدلی و هم افزایی ملی می‌تواند در همه عرصه‌ها، ما را به قله‌های پیروزی و پیشرفت برساند.

اینجانب ضمن تبریک این حماسه بزرگ به ملت شریف ایران، بازیکنان، مربیان و دست اندرکاران تیم ملی و فدراسیون فوتبال و جامعه ورزش و جوانان استان یزد، تداوم این پیروزی ها را از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

امیدوارم با تداوم حمایتها و تلاش های صورت گرفته از سوی همه ارکان فوتبال کشور و با نشان دادن توانایی‌های خود بتوانند در بازی های جام جهانی دستاوردی تاریخی برای ایران عزیز به ارمغان آید.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار