فرماندارشوش گفت: مردم مسلمان جهان با شرکت در راهپیمایی روز قدس، فریاد مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان می رسانند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛رضا نجاتی ،فرماندارشوش اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس در شوش از ساعت ۹صبح روز جمعه ۱۱ تیر و از میدان ۷تیر تا مصلای نماز جمعه این شهر برگزار می‌شود.

وی گفت: نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران اقدامی ماندگار در تاریخ بشریت برای دفاع از مظلومیت مردم فلسطین است.

فرماندار شهرستان شوش افزود: امام خمینی(ره) این درس را به ما داد که از ملت مظلوم فلسطین در برابر رژیم جعلی صهیونیست تا از بین بردن کامل این غده سرطانی حمایت و پشتیبانی کنیم.

نجاتی با اشاره به اینکه نظام کشور ما برگرفته از فرهنگ عاشورا، مولفه‌ها و آئین‌های اسلامی است، ادامه داد: بر این اساس حمایت از مظلوم و مبارزه با ظلم در اولویت قرار دارد.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران بر پایه خون شهدا بنا شده و از این رو این انقلاب را مدیون خون شهدا هستیم.

فرماندار شهرستان شوش تصریح کرد: تمام مسلمانان جهان وظیفه دارند با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن ابراز خشم و انزجار خود نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی، پشتیبانی و حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کنند.

نجاتی با بیان اینکه امسال راهپیمایی روز قدس پرشور‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود، تاکید کرد‌ و‌ افزود : مردم انقلابی ایران برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل در منطقه  و به خاطر محکومیت حوادث اخیر دشمنان در تهران به صحنه می‌آیند و با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل این جنایات را محکوم می‌کنند.

فرماندارشهرستان شوش گفت: پیام مردم مسلمان ایران در سراسر کشور این است که ملت فلسطین تنها نیست، مردم در کنار مظلومین عالم و در کنار مردم مظلوم فلسطین خواهند بود و ما در سایه ایستادگی و مقاومت قطعاً به پیروزی دست خواهیم یافت همچنین تجمعاتی مانند راهپیمایی روز جهانی قدس فرصت مناسبی برای روشنگری جنایات آمریکا و تبیین حقوق بشر آمریکایی به مردم جهان است.

وی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای برگزاری راهپیمایی روز قدس در شهرستان شوش یادآور شد:مردم همیشه در صحنه شهرستان شوش همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی در این روز با حضور حماسی و پر شور در راهپیمایی روز قدس ، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام خواهند کرد.

انتهای‌پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.