معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتی گفت: همه مسلمانان با وحدت و همدلی در مقابل مسلمانان به پا خیزند و در واقع این روز، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

روز قدس، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد حسینی صبح سه‌شنبه در جلسه با مسئولان شهرستان دشتی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای رمضان به‌ویژه حادثه ترویستی اخیر در تهران و تسلیت فرا رسیدن ایام لیالی قدر با بیان اینکه معمار کبیر انقلاب اسلامی با تفکر و اندیشه بالای خود و در حمایت از مسلمانان مظلوم فلسطین جمعه آخر ماه مبارک رمضان را برای راهپیمایی روز جهانی قدس انتخاب کردند، اظهار داشت: همه مسلمانان با وحدت و همدلی در مقابل مسلمانان به پا خیزند و در واقع این روز، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

وی با تاکید بر اینکه روز قدس از ایده‌های ناب امام خمینی(ره) است، افزود: فلسطین و آزادسازی قدس، موضوع اول جهان اسلام است و این روز باید محور اصلی وحدت همه مسلمانان جهان باشد و وظیفه همه ما دفاع از فلسطین و مردم مظلوم آن است که مقام معظم رهبـری نیز تاکید ویژه ای بر آن دارند.

معاون فرماندار دشتی تصریح کرد: هر ساله در جمعه آخر ماه مبارک رمضان شاهد برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس هستیم و امسال نیز باید باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار شود.

وی با اشاره به ضرورت حضور پرشور مردم در این رویداد مهم، خواستار اطلاع‌رسانی مطلوبی در سطح شهرستان و بخش‌ها شد و بیان کرد: همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی و ادارات باید از همه توان و ظرفیت، برای برگزاری هرچه بهتر مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس استفاده کنند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

حسینی ادامه داد: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت 11  و 30 دقیقه از چهارراه مدرسه علمیه تا مصلی امام خامنه‌ای شهر خورموج برگزار می‌شود.

وی همچنین در خصوص برگزاری نماز عید سعید فطر نیز گفت: امسال به دلیل اینکه زمین چمن استادیوم تختی خورموج زیر کشت است، نماز عید سعید فطر در بوستان ولایت برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.