رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: امیدوارم هر چه زودتر مشکلات کیانوش رستمی با سرمربی تیم ملی برطرف شود، چرا که این مسائل برای ورزش ما خوشایند نیست.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی مرادی در سومین نشست ستاد عالی تشکیلاتی مدیریت استعداد ورزشی دانش آموزان کشور که صبح امروز در محل وزارت آموزش و پرورش برگزار شد،اظهار داشت: اقدامات زیر ساختی در فدراسیون موجب شده طی سالیلن اخیر استعدادهای خوبی را در کشور شناسایی کنیم. خوشبختانه در حال حاضر استعدادهای خوبی در شهرستان ها وجود دارند و مطمئنم در صورت حمایت می توانند نتایج خوبی را در میادین بین المللی برای وزنه برداری کشورمان کسب کنند.
 
وی افزود: برگزاری این نشست ها به صورت متوالی منجر می شود که استعداهای خوبی را در تمام رشته های ورزشی کشف کنیم. سعی داریم در آینده ای نزدیک با همکاری مسئولان وزارت آموزش و پرورش، مسابقات دانش آموزی را برگزار کنیم زیرا برگزاری چنین مسابقاتی موجب خواهد شد تا افراد به حضور در وزنه برداری ترغیب شوند.

مرادی در ادامه در مورد حضور نداشتن سهراب مرادی و کیانوش رستمی در اردوهای تیم ملی وزنه برداری گفت: طبق دستور سجاد انوشیروانی قرار شده اردوی تیم های ملی وزنه برداری پس از پایان ماه مبارک رمضان برگزار شود. همچنین کادر فنی تیم ملی بنا به تشخیص کادرفنی، افراد با صلاحیت را به مرحله جدید اردوهای تیم ملی دعوت خواهند کرد. امیدوارم هر چه زودتر مشکلات کیانوش رستمی با سرمربی تیم ملی برطرف شود، چرا که تیم ما قرار است پنج ماه دیگر عازم مسابقات جهانی در آمریکا شود و مطمئنا این مسائل زیاد نمی تواند برای ما خوشایند باشد.
 
رئیس فدراسیون وزنه برداری در مورد ناراحتی سهراب مرادی از مسئولان فدراسیون وزنه برداری بیان کرد: به هر حال این فرد توانست در المپیک ریو قهرمان شود و توقع داشت مسئولان فدراسیون برای حل مشکلات این ورزشکار دست به کار شوند ولی چون فدراسیون کاری برای این ورزشکار انجام نداد، دلخور است و امیدوارم بتوانیم در آینده ای نزدیک دغدغه های فکری این ورزشکار را برطرف کنیم. کیانوش رستمی هم در مباحث فنی با سرمربی تیم ملی دچار اختلاف است که سعی داریم این مشکل را هم حل کنیم.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار