طرح ضربتی ایجاد شغل در دو روستای هدف گردشگری استان بوشهر اجرا می شود.

اجرای طرح ضربتی ایجاد شغل در دو روستای هدف گردشگری
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان گفت: در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، طرح اشتغال ضربتی در 76 روستای هدف گردشگری برنامه ریزی شده است.

خلیل رازه افزود: روستاهای چاهکوتاه در شهرستان بوشهر و حصار در شهرستان دیلم دو روستای هدف گردشگری استان در اجرای این طرح هستند.

وی گفت: با انتخاب این روستاها به عنوان روستاهای گردشگر پذیر در سطح کشور، اقدامات کارشناسی انجام  و ضمن بازدیدهای میدانی  جاذبه های گردشگری، فرهنگی و تاریخی این روستاها شناسایی شده است.

وی گفت: مطابق تفاهم های انجام شده ضمن ایجاد اقامتگاههای سنتی و بوم گردی،آثار تاریخی این روستاها مرمت و کارگاههای صنایع دستی در آنها برپا می شود.

رازه افزود: طرح اشتغال ضربتی در صورت تامین اعتبار تا پایان تابستان اجرایی خواهد شد.

روستای حصار از روستاهای ساحلی شهرستان دیلم و دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی زیبایی است. این روستا با توجه به نزدیکی به بندر دیلم می تواند به یکی از پربازدید ترین روستاهای استان تبدیل شود.

روستای چاهکوتاه نیز با داشتن بوستان بزرگ جنگلی  و شخصیت های بزرگ تاریخی در مبارزه با استعمار انگلستان می تواند به یکی از جاذبه های گردشگری، فرهنگی استان تبدیل گردد.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.