رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: طبق گفته هایم در مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی، توانستم به قولم وفا کنم و حامیان خوبی را جذب این رشته کنم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید کیهانی در سومین نشست ستاد عالی تشکیلاتی مدیریت استعداد ورزشی دانش آموزان کشور که صبح امروز در محل وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: اساس ورزش کشور در بحث همگانی و تربیت موضوع استعداد یابی است. شاید مبنای شروع این کار از وزارت آموزش و پرورش آغاز شود. بنابراین برگزاری این جلسات به صورت مشترک بین فدراسیون های ورزشی، وزارت آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان موجب می شود تا در آینده ورزشکاران با استعداد جذب دو و میدانی شوند.
 
وی افزود: خوشحالم که برای دومین سال متوالی در این نشست حضور دارم و مراتب تشکر و قدردانی خود را از مهرزاد حمیدی معاونت تربیت بدنی به دلیل حمایت هایشان از فدراسیون دو و میدانی در بحث استعداد یابی اعلام می کنم. مهم ترین موضوع ما در فدراسیون دو و میدانی بحث استعداد یابی است که به صورت جدی و هدفمند آن را دنبال می کنیم تا بتوانیم در آینده ورزشکاران خوبی را کشف و آن ها را به دو و میدانی اضافه کنیم.
 
کیهانی گفت: بنابراین نیاز است که همچنان جلسات مشترک مان را با مسئولان وزارت آموزش و پرورش در آینده ادامه دهیم تا با کمک این عزیزان استعدادهای خوبی را در دو و میدانی کشف کنیم.
 
رئیس فدراسیون دو و میدانی درباره استعفای گرزی از سمت نائب رئیسی این فدراسیون اظهار داشت: براساس تقویم سالیانه فدراسیون برنامه های مان را، پیش می بریم. خوشبختانه برنامه های عملیاتی فدراسیون یک به یک در حال اجرا شدن است. همان طور که در مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی اعلام کردم، توانستم به قولم وفا کنم،حامیان خوبی را برای این رشته جذب کنم. در حال حاضر با قدرت می گویم که فدراسیون دو و میدانی جزء معدود رشته هایی است که با 2 اسپانسر در حال همکاری است.
 
کیهانی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر اصلی ترین مشکل ما در فدراسیون دو و میدانی نداشتن پشتوانه قوی برای ورزشکاران بزرگسال است که سعی داریم این نقیصه را با کشف استعدادها در آینده برطرف کنیم. خوشبختانه در خرداد ماه، بزرگ ترین کاروان تاریخ ورزشی دو و میدانی را به مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در تایلند اعزام کردیم و حاصل تلاش ورزشکاران ما در تایلند کسب پنج مدال رنگارنگ و جابجایی 6 رکورد ملی بود. از حالا به این فکر هستیم تا با برگزاری اردوهای مستمر در رده های سنی نوجوانان و جوانان تیم خوبی را آماده حضور در بازی های آسیایی جاکارتا و مسابقات قهرمانی آسیا 2019 کنیم.
 
وی ادامه داد: استراتژی ما در فدراسیون دو و میدانی این است که افراد تمام وقت را استخدام کنیم،کسی که مسئولیت قبول می کند باید تمام وقت در فدراسیون حضور داشته باشد و حضور نیمه وقت افراد در فدراسیون به هیچ عنوان نمی تواند برای ما مفید باشد، باز هم می گویم استراتژی ما در فدراسیون دو و میدانی این است که افراد تمام وقت را جذب کنیم تا با کمک آن ها بتوانیم به اهداف مدنظرمان دست یابیم.
 
رئیس فدراسیون دو و میدانی در پایان اظهار داشت: از صبح زود تا پاسی از شب در فدراسیون حضوری مستمر دارم. بی شک اگر کمک همکاران نبود نمی توانستیم برای دو و میدانی اسپانسر جذب کنیم. شاید حضور مستمر من در فدراسیون باعث شده تا سطح توقعات سایر همکاران بیشتر شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار