بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در صحن شبستان اصلی مصلی تهران میزبان شب های پر فضیلت قدر می شود.

آماده‌سازی مصلی تهران برای شب های قدر/ جمعه اختتامیه نمایشگاه قرآن کریم برگزار می شودبه گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب‌های قدر همیشه فرصتی بوده تا قدر و ارزش، یک ماه بندگی را بیشتر بدانیم و در ضیافت الهی تقدیر یک ساله خود را به امضای حضرت ولی عصر (عج) مزین کنیم.

هر حسینیه، مسجد و تکایا با فرارسیدن شب‌های قدر خود را آماده میزبانی از بندگان خدا می کنند و با تمهیداتی که در نظر دارند شبی را تا سحر به استغفار و نیایش می پردازند. مصلی بزرگ تهران هم از این میزبانی مستثنی نیست، با این حال که در این شب‌ها شاهد برپایی بزرگترین رویداد قرآنی در مصلی تهران هستیم، اما این نمایشگاه فقط تا جمعه، نوزدهم ماه مبارک رمضان میزبان علاقه‌مندان بوده و روزهای پایانی خود را سپری می کند.

اختتامیه این مراسم روز جمعه با حضور حجت السلام والمسلمین محمدرضا حشمتی معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونین وزارتخانه، جمعی از نمایندگان فراکسیون قرآن و عترت و شخصیت های مذهبی و قرآنی برگزار خواهد شد.

و اما مصلی تهران با جمع آوری غرفه‌های دولتی اعم از خبرگزاری های شبستان، ایکنا و ... فرش عشق را زیر پای بندگان إلهی پهن کرده  و همچنان از اولین دقایق بازگشایی نمایشگاه تا آخرین لحظات شب شاهد حضور بی نظیر مردم است.
گفتی است؛ درب بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، در شب‌های قدر از ساعت ۱۷ تا ۲۲ به روی علاقه‌مندان باز خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار