اکران تابستانی فیلم‌های منتخب کودک و نوجوان با نمایش فیلم‌«هامون و دریا» در سینما کودک مجتمع شماره چهار کانون پرورش فکری کرمانشاه آغاز می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مدیرکل‌ کانون‌پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: اکران تابستانی فیلم‌های منتخب کودک و نوجوان با نمایش فیلم‌«هامون و دریا» در سینما کودک مجتمع شماره چهار کانون پرورش فکری کرمانشاه آغاز می‌شود.

رضا موزونی با اشاره به وجود تریبونی ویژه کودکان در مرکز شماره چهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اظهار داشت: سالن‌های اجتماعات معمولا دارای تریبون سخنرانی هستند‌، اما وقتی کودکی برای اجرای برنامه در پشت این تریبون‌ها قرار می‌گیرند به‌علت بلندی ارتفاع آن‌، کودکان دچار زحمت می‌شوند و کوچکی قد آن‌ها در پشت تریبون پنهان می‌شود‌.

مدیرکل‌ کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه ادامه داد: امسال در راستای احترام به حقوق کودکان وارزش‌گذاری به شخصیت آن‌ها این تریبون را به داخل کتابخانه‌ها آورده‌ایم که کودکان در مورد هر مطلبی که دوست دارند در دو یا سه دقیقه در جمع سخنرانی کنند‌.

وی این کار را موجب بالا بردن اعتماد به نفس کودکان دانست و تصریح کرد: قرار است پایان تابستان جشنواره‌ای هم داشته باشیم و مسؤولان استان پای سخنرانی این کودکان بنشینند‌.

موزونی از آغاز اکران تابستانی فیلم‌های منتخب کودک و نوجوان خبر داد و گفت:اکران تابستانی فیلم‌های منتخب کودک و نوجوان مورخه 27 خرداد‌ماه با نمایش فیلم‌«هامون و دریا» در سینما کودک مجتمع شماره چهار کانون پرورش فکری کرمانشاه(پارک معلم) آغاز می‌شود.

این مسؤول با اشاره به اینکه‌«هامون و دریا» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم فروزش و تهیه کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 86 ساخته شده است، اضافه کرد: داستان این فیلم از کتاب‌«هامون و دریا» عباس جهانگیریان اقتباس شده و فروزش براساس همین طرح، داستان سینمایی 90 دقیقه‌ای خود را نوشته و کارگردانی کرده است.

وی در توضیح این فیلم، گفت: هامون نوجوانی است که به همراه مادربزرگ خود در روستایی زندگی می‌کند و بین او و دریا دختر عمویش عشقی فرازمینی جاری است.

 
 انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.