رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: اگر رهبری اجازه دهند نسل داعش را از روی زمین بر می داریم.

رهبری اجازه دهند نسل داعش را از روی زمین بر می داریمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد دنیامالی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در سیصد و پنجاه و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(سه شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: این آمادگی را داریم که با اعضای جدید کمیسیون حمل و نقل شورای پنجم همکاری‌های لازم را برای شروع کار انجام دهیم.

وی افزود: در روزهای گذشته 17نفر از هموطنان ما در حادثه ترور مجلس به شهادت رسیدند که آن را می‌توان با 17هزار شهید ترور از ابتدای انقلاب مقایسه کرد، این 17 شهید روزهای گذشته فقط یک هزارم شهیدان ترور را شامل می شود و در طول این سال‌ها افراد زیادی در کشور به سرکردگی آمریکا به شهادت رسیده اند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: سال‌ها قبل رهبری معظم قربانی ترور شدند و رئیس جمهور، رئیس قوه قضاییه و تعداد زیادی از نمایندگان مجلس ما قربانی ترور بودند و روزهایی در کشور وجود داشت که در شهرهای مختلف بیش از ده‌ها ترور کور رخ می‌داد و در سال‌های اخیر هم تعداد زیادی از دانشمندان هسته‌ای ترور شدند.

دنیامالی افزود: به داعش هشدار می دهیم که در حال حاضر نقش ما در مبارزه با آن‌ها مستشاری است و هنوز عملیاتی نشده و اگر رهبری فرمان دهند نسل داعش را از روی زمین برمی داریم و قطعا این کار در کشورمان انجام نمی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۱:۲۱ ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
احسنت
آخرین اخبار