فخرالدین آشتیانی ضمن تاکید به اهمیت ورزش در جامعه از به کارگیری نیروهای متخصص در کلاس های ورزش مدارس خبر داد.

وزیر آموزش و پرورش:ورزش سبب می شود تا نشاط و شادابی بیشتر شودبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فخر الدین آشتیانی وزیر آموزش و پرورش صبح امروز در سومین نشست ستاد عالی تشکیلاتی مدیریت استعداد ورزشی دانش آموزان کشور گفت: ورزش علاوه بر نشاط نقش بسزایی در سلامت جامعه دارد و این موضوع در برنامه های آموزشی نیز لحاظ خواهد شد.
 
وی افزود: اصلی ترین محور ما در ورزش مدارس تغییر و تحول است که بخش اعظمی از آن به اجرا در آمده و این روند در طول مسیر نیز ادامه خواهد یافت.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: برگزاری المپیاد و فستیوال های ورزشی عاملی انگیزشی برای دانش آموزان است و می تواند در رویکرد به ورزش کمک شایانی کند، استفاده از نیروهای متخصص تربیت بدنی در کلاس های ورزش نیز از جمله مواردی است که تاثیر گذار خواهد بود و دانش آموزان را به سمت پیشرفت ورزشی و در نهایت هدف اصلی ما یعنی سلامت جامعه نزدیک  می کند.

وی گفت: امکانات ورزشی از ملزومات اهداف فوق می باشد که در دستور کار ما قرار دارد و افزایش فضای ورزشی است که می تواند ضمانت اجرایی برای این برنامه ها را تامین کند.
 
فخر الدین آشتیانی در پایان عنوان کرد: اعتبار ما در سال جاری 115 میلیارد تومان است و با توجه به اولویت نیازهای تربیت بدنی و ورزش دانش آموزی در بخش فضا سازی و استخدام نیروهای مجرب لحاظ خواهد شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار