بجنورد؛

آمادگی ٣٠ پایگاه اوقات فراغت

30 پایگاه اوقات فراقت در شهرستان شیروان آماده برگزاری برنامه های تابستانی است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛احمد زیبایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان از آمادگی آموزشگاه های آزاد و موسسات فرهنگی هنری و قرآن و عترت این اداره در طرح اوقات فراغت تابستان96 شهرستان شیروان خبر داد و گفت : اوقات فراغت به عنوان یک پدیده فرهنگی، اجتماعی که در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی ، اجتماعی و غیره مؤثر است موضوع مشترک بین تمام اقشار جامعه است.

وی افزود : ٣٠ پایگاه ثابت به ترتیب ٥ پایگاه آموزش قرآن و عترت ، ٣ پایگاه آموزش زبان های خارجه، ٥ پایگاه آموزش هنرهای تجسمی، ٣ پایگاه آموزش خوشنویسی، ١ پایگاه مهارت آموزی، ١ پایگاه آموزش موسیقی،١ پایگاه آموزش بازیگری و همچنین ١٠ کانون فرهنگی هنری مساجد از جمله پایگاه های فعال در تابستان سال جاری خواهند بود.

زیبایی اظهار کرد : ویژگی‌های نهفته در اوقات فراغت عاملی است که از یک سو مورد توجه و عنایت دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت و مسئولان امور فرهنگی و از طرف دیگر روان‌شناسان و جامعه‌شناسان قرار می‌گیرد به طوری که بسیاری از کارشناسان معتقدند اوقات فراغت آیینه تما‌م نمای فرهنگ یک جامعه است.

گفتنی است : علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان و یا مجتمع فرهنگی هنری غدیر این شهرستان مراجعه کنند .

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.