لرستان؛

شادی مردم لرستان پس از صعود تیم ملی به جام جهانی روسیه

مردم شهرهای مختلف لرستان پس از صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با حضور پرشور در خیابان‌های این شهر به جشن، سرور و شادی پرداختند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ جمعی از مردم و جوانان خرم آباد، بروجرد، پلدختر و سلسله پس از پیروزی ۲ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران برابر ازبکستان و صعود مقتدرانه، ارزشمند و غرورآفرین این تیم به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با حضور در خیابان‌های شهر جشن گرفتند.
 
مردم لرستان صعود تیم ملی فوتبال کشورمان را که برای پنجمین بار پس از ۲۰ سال به مسابقات جام جهانی راه یافته را همراه با سایر مردم سراسر کشور جشن گرفتند.
 
پس از این موفقیت و پیروزی بزرگ فوتبال دوستان پلدختری در نقاط مختلف شهر از جمله خیابان‌های امام و هفتم تیر این شهر با به صدا درآمدن بوق‌های ممتد خودروها، دست زدن، شادی کردن و در دست داشتن بادکنک‌های رنگی و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران به جشن و پایکوبی پرداختند.
 
در بین خوشحالی مردم لرستان در خیابان ها، ویراژ جوانان موتورسوار به جشن وشادمانی زیبایی خاص و دیدنی بخشیده بود که با استفاده از بوق ممتد و روشن کردن چراغ راهنما در این جشن سهیم شدند.
 
انتهای پیام /م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.