مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام:

تامین منافع ملی باید ملاک تصمیم‌گیری مسئولان باشد/ آمریکا خود تروریست و تروریست‌پرور است + فیلم

رهبر انقلاب مسائلی همچون «حقوق بشر، تررویسم و ادعای ایجاد بی‌ثباتی از سوی ایران در منطقه» را بهانه‌های آمریکا علیه نظام اسلامی دانستند و خاطرنشان کردند: آمریکا، خود تروریست و تروریست‌پرور است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر روز دوشنبه (هفدهم ماه رمضان) با سران قوا، مسئولان و کارگزاران نظام و جمعی از مدیران کشور دیدار کردند.

رهبر انقلاب در تبیین ملاک‌های تصمیم گیری صحیح، به «منافع ملی» به عنوان ملاک اصلی اشاره کردند و گفتند: البته منافع ملی آن زمانی واقعاً منافع ملی است که با «هویت ملی و انقلابی ملت ایران» در تعارض نباشد.

مقام معظم رهبری بیان داشتند: منافع ملی باید با هویت ملی تطبیق داده شود نه اینکه هویت ملی تابعی از موضوعاتی تحت عنوان منافع ملی قرار گیرد، زیرا در واقع آن موارد، «منافع تخیلی» است نه منافع ملی.

ایشان در بخشی دیگر از بیانات خود فرمودند: بسیاری از مسائل با امریکا اساساً قابل حل نیست زیرا مشکل آمریکا با ما ناشی از مسائلی همچون انرژی هسته‌ای و حقوق بشر نیست، بلکه مشکل آنها با اصل جمهوری اسلامی است.

مقام معظم رهبری مسائلی همچون «حقوق بشر، تررویسم و ادعای ایجاد بی‌ثباتی از سوی ایران در منطقه» را بهانه‌های امریکا علیه نظام اسلامی دانستند و خاطرنشان کردند: آمریکا، خود تروریست و تروریست‌پرور و حامی رژیمی همچون رژیم صهیونیستی است که مغزِ تروریسم است و از روز اول با ترور و ظلم بوجود آمده است، بنابراین، با امریکا نمی‌توان کنار آمد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
روحانی کا را به کجا رسانده چقدر آمریکا را امیدوار کرده که انها رسما از روحانی خواستند سپاه و سپاه قدس و موشک ها نباشند تا ایران مثل لیبی کنند به خدا خود روحانی و ظریف به آمریکا ییها در این 2 سال مذاکرات گفتند سپاه را تحریم کنید تا تضعیف شوند و شما بتوانید به راحتی وارد ایران شوید هر کسی دوباره به روحانی رای داده است به خدا به کشور ... خیانت کرده است .
آخرین اخبار