30 هزار مازندرانی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی به عراق اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، يونسی رستمی معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اينكه در سال گذشته عليرغم تخصيص سهميه 30 هزار نفری به مازندران برای اعزام، بيش از 43 هزار نفر در اربعين به عراق اعزام شدند، گفت: برای سال 96 نيز سهميه 30 هزار نفری برای استان در نظر گرفته شده است.

وی افزود : 6 كميته امسال به صورت تخصصی، وظيفه فراهم نمودن زمينه سفر مطلوب زائرين اربعين حسينی (ع) به كربلای معلی را به عهده دارند.

معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار مازندران بر شناسنامه دار کردن موكب ها و صدور مجوز برای فعاليت آن ها تاكيد كرد و گفت: كميته های زير مجموعه ستاد اربعين استان برای ارايه خدمات مطلوب به زائران در اربعين برنامه ريزی دقيق و همه جانبه داشته باشند.

يونسی رستمی با تاكيد بر اين كه موكب داران در هماهنگی كامل با دست اندركاران ستاد باشند از كميته امنيتی، انتظامی، كميته فرهنگی، آموزشی و اطلاع رسانی، كميته حمل و نقل، كميته اعزام، كميته زيرساخت، مشاركت های مردمی، اسكان و تغذيه و كميته بهداشت، درمان و امداد بعنوان كميته های زير مجموعه ستاد اربعين استان ياد كرد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.