رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و دستگیری عاملان شایعه‌سازی علیه بانک‌ها و مؤسسات مالی خبر داد.

دستگیری عاملان شایعه ورشکستگی مؤسسات مالی
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،علی جمالی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اعلام کرد: در پی مراجعه نماینده حقوقی برخی از بانک‌ها و مؤسسات بانکی مبنی بر پخش شایعات در فضای سایبری علیه آن‌ها با هماهنگی مراجع قضایی  پرونده‌ای تشکیل شد.
 
علی جمالی عنوان کرد: با توجه به اینکه این شایعات در سطح گسترده در فضاهای مجازی پخش و امنیت روانی مردم و جامعه را به‌شدت تحت تأثیر قرار داده بود مراتب به‌سرعت در دستور کار مأمورین این پلیس قرار گرفت.  
 
  جمالی اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع با سرعت عمل کارشناسان پلیس و انجام اقدامات خاص پلیسی سرمنشأهای انتشار شایعات شناسایی و در کمترین زمان ممکن دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.  
 
 
وی در پایان ضمن هشدار و برخورد جدی باکسانی که در فضای سایبری به پخش شایعات دامن می‌زنند از مردم درخواست تا اخبار صحیح را از طریق رسانه‌های معتبر پیگیری کنند و در صورت مشاهده موارد مشابه مراتب را سریعاً از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش تماس‌های مردمی گزارش نمایند.
 
 
انتهای پیام/ ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.