اردبیل؛

پارک آذربایجان مجددا به شهرداری اردبیل واگذار شد ‏

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت‌: در راستای احترام به مطالبات و انتظارات مردمی و حفظ حقوق آموزش و ‏پرورش فضای 525 مترمربعی پارک آذربایجان به شهرداری اردبیل واگذار شد.‏

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری بابیان اینکه آموزش و پرورش یک نهاد عمومی و مردمی است افزود: این سازمان به دلیل احترام به مطالبات مردمی 525 متر مربع از پارک آذربایجان را که فضا با کاربری آموزشی بود به شهرداری بعنوان فضای سبز واگذار کرد.

وی گفت: در طی توافقی که با حضور معاونت عمرانی استانداری انجام شد با درنظر گرفتن منافع آموزش و پرورش این پارک به شهرداری واگذار گردید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بابیان اینکه حداقل فضای مورد نیاز برای احداث مدرسه 6 کلاسه 2 هزار مترمربع است و به این دلیل در این متراژ زمین، امکان احداث مدرسه مقدور نبود بنابراین در طی تصمیماتی، این زمین واگذار گردید.

ناصری گفت: باتوجه به محدود بودن فضا، نیاز داشتن اهالی آن منطقه به فضای سبز و احترام به افکار عمومی حفظ منافع شهرداری و حفظ منافع آموزش و پرورش، موضوع در دستور جلسه بازبینی مجدد قرار گرفت و متن توافق به گونه‌ای تنظیم شد که در آن کارشناسان حقوقی با در نظر قرار دادن منافع آموزش و پرورش موافقت شد و در مجموع این نهاد با واگذاری فضای آموزشی پارک آذربایجان هیچ ضرر و زیانی نکرد.

وی گفت: از آنجایی که پرونده‌های حقوقی املاک دیگر سازمان آموزش و پرورش در شهرداری اردبیل موجود است، بنابراین برای احداث مدرسه درسایر نقاط، توافق کردیم این فضا، برای فضای سبز در اختیار شهرداری باقی مانده و در سایر نقاط شهری باهمکاری شهرداری برای احداث مدرسه معادل آن بعد از محاسبات کارشناسی به آموزش و پرورش منظور گردد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار