شهردار اردبیل از زیرسازی و آسفالت‌ریزی اساسی حدفاصل میدان ورزش تا میدان 15 خرداد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف اللهیان با اشاره به اینکه آسفالت ریزی معابر پرتردد در طول روز امری بسیار دشوار است گفت: شهرداری اردبیل در راستای بهبود وضعیت آسفالت در هسته مرکزی شهر اقدام به آسفالت ریزی شبانه حدفاصل میدان ورزش تا میدان پانزده خرداد کرده است.

وی افزود: طبق قولی که در روزهای آغازین سال به همشهریان درباره آسفالت معابر داده بودیم هم اکنون با گذشت دو ماه و 20 روز از سال جدید وسعت آسفالت ریزی معابر افزایش یافته است.

شهردار اردبیل با اشاره به اینکه در طول سال 95، 150 هزار تن آسفالت در سطح شهر تولید و توزیع کردیم عنوان کرد: از آغاز سال 96 (2 ماه و 20 روز)با افزایش حدود 50 درصدی تولید آسفالت در سال جدید، 75 هزار تن آسفالت تولید و توزیع شده است.

لطف اللهیان با بیان اینکه آسفالت ریزی یک روزه با هدف کاهش اختلال در عبور و مرور شهروندان در برنامه کاری جدید شهرداری اردبیل است گفت: در شب های گذشته آسفالت ریزی حدفاصل چهارراه امام تا پل علی آباد و نیز حدفاصل میدان ورزش تا میدان پانزده خرداد را با 4000 تن آسفالت به صورت زیربنایی ، اصولی ، مقاوم و دارای ماندگاری بالا آسفالت ریزی کرده ایم.

وی گفت: مشارکت شهروندان در اجرای این طرح بسیار بالاست و جا دارد از این عزیزان قدردانی نموده و همین امر باعث تسریع در اجرای پروژه آسفالت تراشی و زیرسازی این خیابانها می گردد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.