انتخابات خانه مطبوعات زنجان به درخواست معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تاخیر افتاد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ ابراهیم قاسمی، معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به برگزاری الکترونیکی این دوره انتخابات خانه مطبوعات که به صورت سراسری و همزمان با سایر استان‌ها انجام می‌گیرد، گفت: در انتخابات دور قبلی که هشتم خردادماه در کشور برگزار شد، خانه مطبوعات زنجان به دلیل به حدنصاب نرسیدن تعداد کاندیداها موفق به برگزاری انتخابات نشده و این اتفاق به ٢٤ خردادماه موکول شد.

وی ادامه داد: با وجود این اعلام، معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ به دلیل وجود برخی نواقصات در استان‌های دیگر درخواست تاخیر در برگزاری همزمان انتخابات خانه مطبوعات سراسر کشور و به تبع آن در استان زنجان را مطرح کرد و بر اساس آن این انتخابات تا ١٤ تیرماه به تعویق افتاد.

قاسمی با تاکید بر اینکه به دلیل تمدید انتخابات، امکان ثبت‌نام برای کاندیداتوری عضویت در هیئت مدیره خانه مطبوعات نیز تمدید می‌شود، افزود: در دور قبل که انتخابات برگزار نشد، زنجان فقط ٧ کاندیدا داشت ولی اینک حدود ٢٣ نفر به عنوان کاندیدا ثبت‌نام کرده‌اند.

وی تعداد کل افراد ثبت‌نام کرده در خانه مطبوعاتی زنجان که به صورت آنلاین در سایت http://www.khanehmatbooat.ir قابل رؤیت است را ٤٣ نفر عنوان کرده که مجاز به رای دادن هستند

انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.