خیرین جهرمی 700 میلیون ریال برای آزادی زندانیان غیرعمد در جشن گلریزان، اهدا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا صحرائیان فرماندار ویژه جهرم گفت: باید فرهنگ کمک به هم نوع در جامعه ترویج یابد تا برای آزادی زندانیانی که در حوادث به طور ناخواسته گرفتار شده‌ اند با برگزاری جشن گلریزان شاهد بازگشت زندانیان غیرعمد به آغوش خانواده‌ ها باشیم.
 
صحرائیان با اشاره به اینکه حمایت مالی همشهریان نسبت به زندانیان جرائم غیر عمد و به ویژه جرائم مالی ستودنی است، افزود: این موضوع در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و جلوگیری از تعدد جرم نقش بسیار مهمی دارد.
 
وی ادامه داد: طی تحقیقات انجام شده در کارگروه آسیب‌های اجتماعی، والدینی که در زندان بسر می‌برند، فرزندان آنان  بخاطر مشکلات و به زندان افتادن والدین، ترک تحصیل کرده و خودِ فرد زندانی نیز ممکن است به دلیل آنکه راه نجاتی برای خود نمی‌یابد به ناهنجاری‌های اجتماعس مثل اعتیاد روس بیاورد.

فرماندار ویژه جهرم تصریح کرد: مهمترین موضوعی که باید در دستور کار مسؤولان ذیربط قرار گیرد، پیشگیری قبل از وقوع جرم و آموزش‌های لازم برای آگاه‌سازی شهروندان در خصوص خطرات و نابهنجاری‌های اجتماعی است و در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال باید تلاش خود را صرف ایجاد شغل کنیم.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.