یکی ازغنی ترین کتابخانه های تخصصی استان در زمینه علوم مرتبط با محیط زیست در محل اداره کل محیط زیست استان افتتاح شد.

افتتاح کتابخانه و مرکز اسناد و اطلاع رسانی محیط زیست همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مدیرکل محیط زیست استان در مراسم افتتاح این کتابخانه گفت: این کتابخانه با مساحتی حدود90مترمربع  در محل اداره کل محیط زیست استان به بهره برداری رسید.

محمدی افزود: این کتابخانه دارای2 بخش کتابهای تخصصی به زبان های فارسی ولاتین می باشد که یکی ازمنابع و مرجع نشریات کتب کودک ونوجوان ومنابع پژوهشی وپایان نامه ها است.

 وی با بیان اینکه دربخش مخزن این کتابخانه بیش از 2هزار و 480 عنوان منابع فارسی ولاتین مرتبط با موضوعات زیست محیطی وجود دارد خاطرنشان کرد : در بخش کتابخانه تخصصی، کتبی با موضوعات آلودگی های زیست محیطی، ارزیابی زیست محیطی، حقوق و اقتصاد وسایر علوم مرتبط با محیط زیست وجود دارد.
 
همچنین تفاهم نامه همکاری زیست محیطی بین اداره کل محیط زیست استان با دانشگاه جامع پیام نور استان امضاء شد.
 
بر اساس این تفاهم نامه دانشگاه پیام نور همدان از تمام ظرفیت های علمی پژوهشی ومطالعاتی خود برای کمک به توسعه فرهنگ محیط زیست وجلوگیری از تخریب آن بکار خواهد گرفت.
 
مدیرکل محیط زیست استان همدان گفت : تاکنون یازده تفاهم نامه همکاری زیست محیطی بین دستگاههای مختلف استان با این اداره کل منعقده شده و دو تفاهم نامه دیگر نیز تا پایان سال منعقد می شود.

انتهای پیام/ ش.و 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.