ساری؛

نشست سمن های بهشهر و گلوگاه با دبیرشبکه سمن های زیست محیطی مازندران

به مناسبت هفته محیط زیست نشست سمن های بهشهر و گلوگاه با دبیرشبکه سمن های زیست محیطی استان در بهشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد،این نشست با حضور 30 تن از اعضای فعال سمن های زیست محیطی بهشهر وگلوگاه در سالن اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهشهر برگزارشد.در این نشست سمن ها درباره مطالبات خود و همچنین برنامه های پیشنهادی خودو چگونگی رشد، تعامل و مشارکت بیشتر اقشار مردم و سمن ها در حفظ و مراقبت از محیط زیست با دبیر شبکه سمن های زیست محیطی استان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

هدف از برگزاری این نشست سامان دهی سازمان های مردم نهاد زیست محیطی و بررسی نحوه ی ثبت و فعالیت آن ها تا بر اساس چارچوب قانونی و جلوگیری از پراکنده سازی کارها بتوانند همگام با هم در راستای یک هدف صحیح و مقدس گام بردارند..

همچنین به مناسبت هفته محیط زیست با اعضای تشکل های مردم نهاد شهرستان نکا دیدار ودرباره چگونگی تعامل و مشارکت بیشتر اقشار مردم و سمن ها در این شهرستان به گفتگو پرداختند.

از فعالیت های مهمی که سمن ها می توانند دنبال کنند انتشار فرهنگ زیست محیطی بین مردم است زیرا زندگی ما بر پایه محیط زیست است و محیط زیست بستر سلامت بوده و کلیه جنبه های زندگی ما را تحت تاثیر قرار می دهد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار