ورود فاضلاب صنعتی به رودخانه کارون باعث آلودگی آب شرب این منطقه شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ ورود فاضلاب (شهری، صنعتی) به رودخانه کارون در شهر اهواز استان خوزستان باعث آلودگی آب شرب شده و مشکلات فراوانی را برای ساکنین این منطقه به وجود آورده است.
 
 
منبع: اسماعیل - خوزستان (اهواز)
 
 
  جوابیه شرکت آب و فاضلاب اهواز؛

 نظر به درج مطلبی در خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره: 6125145؛ مورخ 22/03/96 با عنوان «فاضلاب مهمان ناخوانده رودخانه کارون در اهواز!»

نسبت به درج جوابیه حاضر مطابق با قانون رسانه‌ها و مطبوعات در همان صفحه و با همان تیتر اقدام فرمایید.

به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند، تلاش بی شائبه استاندار محترم استان خوزستان و پیگیری‌های نمایندگان محترم مردم شریف اهواز در مجلس شورای اسلامی و همچنین دیگر مسئولان محلی سبب ایجاد رویکرد و توجه خاص دولت تدبیر و امید در زمینه تخصیص اعتبارات به منظور ساماندهی پساب‌های ورودی به رودخانه کارون و تصفیه بهداشتی  آن گردیده است.

مهمترین نتیجه این رویکرد، فعال‌سازی پروژه تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شرق کلانشهر اهواز و نیز بازسازی فاضلابروهای شهری در برخی مناطق مرکزی شهر است که در حال حاضر روند اجرایی خود را طی می‌نمایند.

به حول و قوه الهی انتظار می‌رود، این تخصیص اعتبارات از سوی دولت محترم در راستای ساماندهی کامل پساب‌های ورودی به رودخانه کارون ادامه یابد.

شایان ذکر است، همواره اقدامات لازم از جمله افزایش قدرت گندزدایی و فرایند جذب سطحی به منظور کنترل کیفیت و تضمین بهداشت تأسیسات تولید آب شرب کلانشهر اهواز توسط تیم مجرب و متخصص در حال انجام است.

روابط عمومی شرکت آبفا کلانشهر اهواز

 
 
 
لینک دانلود

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 

 

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروند اهوازی
۱۵:۳۴ ۱۵ تير ۱۳۹۶
سلام ما ساکن منطقه صد دستگاه کوی باهنر اهواز هستیم حدودا از دو هفته قبل آب مصرفی شدیدا بو وطعم فاضلاب میده و مردم را کلافه کرده. با این وضعیت، بزودی شاهد شیوع انواع بیماریها می شویم.
مسولین محترم آب لطفاً به داد مردم برسید.
آخرین اخبار