پرداخت هزینه‌های داروخانه‌های بیماران خاص از طرف بیمه‌ها پررنگ‌تر دیده شود.

 مجید جوادیان زاده مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛گفت: یکی از حساس‌ترین مسائل در حوزه کاری ما به‌عنوان نهاد حاکمیتی در موضوعات اجتماعی موضوع بیماران خاص است.

جوادیان زاده جلسه فرعی کمیته بیماری‌های خاص با حضور مسئولان غذا و داروی استان، تأمین اجتماعی و داروخانه پور شفیعی و چمران و شرکت پخش دارویی البرز در استانداری یزد برگزار شد.

وی در این جلسه با توجه به حساسیت‌های موضوع و شرایط بیماران و داروهای آن‌ها گفت: زمان و نحوه توزیع و مصرف داروها برای بیماران بسیار پراهمیت و حیاتی است.

وی گفت: ضرورت دارد بحث پرداخت هزینه‌های داروخانه‌های بیماران خاص از طرف بیمه‌ها پررنگ‌تر دیده شود و بیمه‌ها نیز زمان پرداخت مطالبات داروخانه را اعلام کنند.

گفتنی است در این جلسه رضا خواجه سروی رئیس کانون هموفیلی استان، انتظاری مدیرعامل شرکت پخش داروی البرز در استان، محمد دریجانی مدیرکل بیمه سلامت استان، علی‌محمد رنجبر مدیر نظارت بر دارو و مواد مخدر معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان، محمدحسین توحیدی فر مدیر درمان تأمین اجتماعی استان و مسئولان داروخانه‌های پور شفیعی و چمران نیز حضور داشتند و به بیان مسائل و دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار