جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت:14 کیلوگرم مواد مخدر در 2 عملیات جداگانه کشف و متهمان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛سرهنگ وحید زرین کلاه جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ مشخص شد که 2 توزیع کننده حرفه‌ای مواد مخدر در محدوده خیابان رودکی و اطراف آن با همدستی هم اقدام به توزیع مواد مخدر کردندکه این مساله به نارضایتی شهروندان این محدوده منجر شده است. 

زرین کلاه ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده از سوی مقام انتظامی، دستور دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاهشان صادر و تیم‌های عملیاتی این پلیس به محل اعزام شدند. 

وی تصریح کرد: پس از چندین ساعت اقدام فنی - پلیسی، مخفیگاه متهمان در خیابان رودکی شناسایی شده و با اطمینان از حضور متهمان در مخفیگاه، ماموران با دستور قضایی به مخفیگاه وارد و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر 2 متهم که «ح» و «ف» نام داشتند، دستگیر شدند. 

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، بیش از هفت کیلو گرم تریاک و یک کیلوگرم حشیش کشف و ضبط شد. 

وی با اشاره به یک عملیات دیگر در محدوده غرب تهران از سوی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت و دستگیری سه توزیع کننده مواد مخدر بیان کرد: در عملیاتی دیگر که همزمان با عملیات پیشین صورت گرفت ماموران این یگان موفق شدند از مخفیگاه متهمان 6 کیلو و 300 گرم گراس را کشف و ضبط کنند. 

زرین کلاه در پایان گفت: تمامی متهمان این 2 پرونده در بازجویی‌های انجام شده به جرایم خود مبنی بر توزیع مواد مخدر اعتراف و پس از تکمیل پرونده به دادسرا منتقل شدند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار