مربی تیم فوتبال ازبکستان گفت: می خواهیم با شکست دادن ایران وکاهش اختلافمان با کره جنوبی به جام جهانی برویم.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ویکتور جلیلوف مربی تیم فوتبال ازبکستان در نشست خبری پیش از دیدار با ایران اظهار داشت:باید بگویم بازی بسیار مهم و سرنوشت سازی برای هر 2 تیم است و نتیجه این بازی در سرنوشت ایران و ازبکستان تاثیرگذار است.
 
وی افزود:بازی رفت 2 تیم با برتری ایران به پایان رسید اما ازبکستان امیدواراست که با شکست ایران و کاهش اختلاف امتیاز با کره به جام جهانی راه یابد. ما تاکنون 2 دفعه در ایران به میدان رفته ایم و پیروز شده ایم و امیدوارم فردا بتوانیم سومین برد خود را کسب کنیم و با توجه به اختلاف امتیاز کم،جواز حضور در جام جهانی را کسب کنیم.
 
مربی تیم ازبکستان در ادامه گفت:ایران تیم قدرتمندی است و از نظر دفاعی مستحکم است اما هر بازی یک برنامه جداگانه دارد. می دانیم ایران هیچ مشکلی در ساختار دفاعی ندارد اما می توانیم از اشتباهات بازیکنان ایران استفاده کنیم.
 
 جلیلف افزود: می دانیم ایران تیم خوب و از نظر دفاعی مستحکم است اما هر بازی برنامه خاص خود را دارد و می توانیم از اشتباهات احتمالی ایران به بهترین شکل استفاده کنیم. در بازی با قطر هم می توانستیم از اشتباهات دروازه بان این تیم استفاده کنیم.
 
مربی تیم ملی ازبکستان خاطرنشان کرد: از این قضیه مطلعم که تیم ایران شکل هجومی خاصی دارد و ما می توانیم با استفاده از نقاط قوت تیم خودمان و در ضد حملات به ایران ضربه بزنیم. یک زمانی تیم ایران تنها متکی به افرادی چون دایی، عزیزی، کریمی و مهدوی کیا بود اما اکنون تیم ایران یک تیم واحد است و ما می دانیم که با یک تیم بازی بازی داریم که از هماهنگی خوبی برخوردار است.
 
مربی تیم ازبکستان در پایان درمورد صحبت‌های سرور جپاروف که عنوان کرده بود می‌توانیم ایران را در تهران شکست دهیم،اظهار داشت: هر بازیکنی می‌تواند نظر خودش را بیان کند اما هر بازی جریان خودش را دارد. اکنون ما یک تیم هستیم و امیدواریم از اصول تاکتیکی خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم. ما یک تیم هستیم و می‌دانیم که تیم ایران بازیکنان توانمند و با هوشی دارد و باید مراقب باشیم تا بازیکنان این تیم نتوانند روی دروازه ما موقعیت خاصی را ایجاد کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار