مسئول دفتر هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیات علمی گفت: برنامه داریم سامانه‌ای در حوزه انتظامی با حمایت مجموعه فناوری اطلاعات وزارت علوم راه‌اندازی کنیم.

راه اندازی سامانه انتظامی در وزارت علوم
به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از وزارت علوم، حسن عابدی جعفری در نشست هم‌اندیشی منطقه یک هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری و انتظامی اعضای هیات علمی گفت: در سطح کشور ۷۶ هیات در راستای رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان در حوزه ستادی وزارت علوم، دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و سازمان‌های وابسته و بیش از ۶۰ واحد در حوزه رسیدگی به تخلفات اعضای هیات علمی مشغول به فعالیت هستند.
 
وی افزود: اداره این مجموعه ۱۴۰ واحدی در سراسر کشور نیازمند سامانه سپاری است و یک سامانه در حوزه اداری با حمایت هیات‌های نظارت در حال اجراست و سامانه‌ای دیگر نیز در حوزه انتظامی در آینده‌ای نزدیک با حمایت مجموعه فناوری اطلاعات وزارت علوم راه‌اندازی می‌شود.
 
نماینده وزیر علوم و مسئول دفتر هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیات علمی با بیان اینکه با توسعه‌ای که در زمینه فناوری اطلاعات ایجاد شده است باید رویکرد جدیدی در حوزه رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و اعضای هیات علمی صورت گیرد.
 
عابدی اظهار داشت: اولین سیاستی که در این مجموعه اتخاذ شد منطقه بندی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور بود.
 
وی تصریح کرد: با برگزاری چنین نشست‌هایی به دنبال وحدت رویه در رسیدگی به پرونده‌ها هستیم و سعی داریم با سازمان‌های بالادستی مانند دیوان عدالت اداری، هیات عالی نظارت، سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات ارتباطات تنگاتنگی برقرار کنیم که حاصل زحمت عزیزان در مراجع بالاتر مورد نقض قرار نگیرد.
 
مسئول دفتر هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیات علمی گفت: سعی داریم در وزارت علوم هیات‌هایی را سامان دهیم که بتوانند الگوی رسیدگی به تخلفات اداری و انتظامی در سطح کشور داشته باشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار