مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: نمایشگاه‌های مد و لباس و برگزاری کارگاه‌های آموزشی حجاب و عفاف در مناطق حاشیه شهر‌ها برنامه‌های مهمی هستند که در هفته حجاب و عفاف باید در لرستان برگزار شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سلاحورزی، مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان، ظهر امروز در جلسه بزرگداشت هفته حجاب و عفاف با اشاره با اشاره به برنامه‌های هفته حجاب و عفاف عنوان کرد: نمایشگاه‌های مد ولباس و برگزاری کارگاه‌های آموزشی حجاب و عفاف در مناطق حاشیه شهر‌ها برنامه‌های مهمی هستند که در هفته حجاب و عفاف باید برگزار شوند.

سلاحورزی با اشاره به برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی، گفت: این مسابقات برای عموم مردم و توسط امور کتاب‌خانه‌های عمومی استان برگزار می‌شود.

وی افزود: تهیه بروشورهای مربوط به حجا و عفاف نیز می‌تواند، اقدام خوبی در این زمینه باشد که خواهران فعال در حوزه‌های علمیه می‌توانند این بروشور‌ها را با موضوع احکام و دستورات مربوط به حجاب و عفاف تهیه کنند.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: اداره مخابرات نیز می‌تواند، روزانه پیامک‌هایی در زمینه حجاب و عفاف ارسال کند و ادارات نیز باید پیام‌هایی با موضوع حجاب بر سردر ادارات نصب کنند.

انتهای پیام /د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.