در شب های قدر،721 مراسم احیاء در مساجد محوری استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام کوثری نیا،مسئول اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛  گفت: 721 روحانی اعزامی در سطح استان،مراسم شب های قدر را در مساجد محوری برگزار می کنند.

وی افزود: در هر شهر با مدیریت مسئولان ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان،هیأت امنا،مساجد محوری و معتمدین شهر حداقل یک جلسه محوری برگزار می شود.

حجت الاسلام لطفی،رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیرجند نیز گفت: در شهرستان بیرجند نزدیک به 70 مسجد فعالیت می کنند که همگی در شب های قدر مراسم خواهند داشت.

وی با بیان اینکه 130 مبلغ در شهرستان بیرجند در ماه مبارک رمضان اعزام شده اند،افزود: سخنران های سه شب قدر در مساجد محوری بیرجند به این شرح است که: در مصلای المهدی،شب نوزدهم،حجت الاسلام رضایی امام جمعه بیرجند،بیست و یکم،حجت الاسلام نوفرستی و شب بیست و سوم،حجت الاسلام اسدی،در مسجد امام حسین(ع)،شب نوزدهم حجت الاسلام اسدی،شب بیست و یکم،حجت الاسلام رضایی امام جمعه بیرجند و شب بیست و سوم حجت الاسلام عبادی نماینده مجلس شورای اسلامی سخنرانی خواهند کرد.

حجت الاسلام لطفی گفت: در سایر مساجد نیز در طی این سه شب سخنران های برجسته استانی، سخنرانی و مراسم احیاء را برگزار خواهند کرد.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار