نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان هوشیاری نیروهای امنیتی را عامل ناکامی حملات تروریستی تهران دانست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ آیت الله سید کاظم نورمفیدی امروز در جلسه شورای اداری گلستان افزود:هوشیاری ملت ایران، مسئولان و سربازان گمنام امام زمان (عج)، نیروهای نظامی و سپاه باعث می شود که حملات تروریستی و توطئه های دشمنان خنثی شود.
 وی با بیان اینکه گروه های تکفیری، تروریست و حامیان آنها از صحنه روزگار حذف خواهند شد، افزود: به تعبیرمقام معظم رهبری چند نفری سنگی انداختن، ولی مردم، مسئولان و نیروهای امنیتی هوشیار بوده واجازه نخواهند داد کشور مورد تعرض این نیروهای نادان و دور از حقیقت اسلام قرار گیرد.
امام جمعه گرگان اضافه کرد: در این حمله توریستی تعدادی از هموطنان به شهادت رسیدند که از خداوند برای خانواده‏ معزز شهدا صبر و اجر تقاضا داریم.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، عمل صالح مدیران استان را همکاری و تلاش برای توسعه بیشتر گلستان بیان کرد و گفت: عمل صالح این نبوده که پشت میز بنشنید و تنها امضاء کنید، بلکه با تلاش باید حرکت توسعه این استان را شتاب دهید.
استاندار گلستان نیز در این جلسه خطاب به مدیران دستگاه‎های اجرایی تاکید کرد: دولت در زمان انتخابات شعارهایی داده که باید به آن عامل باشد و شعارها به شرایط اجرایی تبدیل شود یکایک مسئولان در این زمینه مسئولیت دارند.
 حسن صادقلو با تاکید بر اینکه باید با همان قوت گذشته به دنبال رسم خدمتگزاری باشیم، ابراز کرد: این دولت ظرفیت زمانی دارد، حتی اگر یک روز در مسند مسئولیت هستیم باید باقدرت به مردم خدمت کنیم.
در پایان نیز از صداوسیمای مرکز گلستان ، تامین اجتماعی و سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان دستگاههای برتر در امر صرفه جویی در مصرف برق قدردانی شد.
 
 
انتهای پیام / ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.