فرماندار دشتی از رشد سه برابری اعتبارات عمرانی این شهرستان در این مدت خبر داد.

رشد سه برابری اعتبارات عمرانی دشتی
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا مهرجو صبح یکشنبه در دیدار با منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کاکی ضمن تبریک میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مغفرت، یاد و نام شهدای رمضان به‌ویژه حادثه ترویستی اخیر تهران را گرامی داشت و ضمن تبریک به منتخبین مردم، اظهار داشت: باید از این فرصت چهار ساله در راستای خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم به نحو مطلوب استفاده و از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات شهرستان تاکید کرد: با توجه به مشکلات تامین منابع آب اولویت نخست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال جاری به این موضوع اختصاص دارد.
 
مهرجو تکمیل راه‌های مواصلاتی و خسارت دیده ناشی از سیل اخیر و اجرای طرح‌های آبخیزداری را از دیگر اولویت‌های توزیع اعتبارات سال جاری عنوان کرد و با تاکید بر اینکه پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان تامین اعتبار می‌شود، خاطرنشان کرد: طی مدت چهار سال گذشته پروژه های نیمه تمام زیادی در سطح شهرستان تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: همچنین در این مدت اعتبارات عمرانی شهرستان رشد خوبی داشته به طوری که هر سال ما شاهد افزایش اعتبارات در بخش‌های مختلف هستیم.

فرماندار دشتی اضافه کرد: در سه سال گذشته بالغ بر 90 میلیارد ریال به عمران شهری کاکی اختصاص داده شد و تلاش داریم در اعتبارات امسال نیز توجه خوبی به این موضوع شود.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.