تعمیرونگهداری تأسیسات آبفار لرستان سالانه نیازمند اعتبار ۱۲ میلیاردتومانی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ کاکاوند گفت: در سال ۹۴ حدود ۱۱ درصد تخصیص داشته‌ایم (حدود ۳۶ میلیارد تومان) که به جای اینکه سال ۹۵ جبران شود از ۳۶ میلیارد، کسری آن به پنج میلیارد رسید.
 
وی در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان که سالن جلسات استانداری برگزار شد افزود: در سال ۹۴ حدود ۱۱ درصد تخصیص داشته‌ایم (حدود ۳۶ میلیارد تومان) که به جای اینکه سال ۹۵ جبران شود از ۳۶ میلیارد، کسری آن به پنج میلیارد رسید این در حالی است که ما جهت تعمیر و نگهداری حداقل سالانه نزدیک به ۱۲ میلیارد تومان هزینه لازم داریم.
 
وی گفت: مشکل از سوختن پمپ‌هاست و نیروهای آبفار ما با توجه به معوقه چندماهه حقوق کار را زمین گذاشتند اکنون این مشکل در چند روستا و سایر شهرستان وجود دارد و اگر یک فکر اساسی و اورژانسی نشود به بحران تبدیل می‌شود.
 
بازدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: سند اشتغال در استان تدوین‌شده است و بخش عمده از اشتغال استان در بخش کشاورزی دیده‌شده است.
 
وی افزود: ازآنجاکه طرح‌های در نظر گرفته‌شده در بخش کشاورزی تقریباً طرح‌های تولیدی هستند که می‌توانند اشتغال را تامین کنند.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان ۲۰ درصد سند اشتغال استان را مربوط به بخش کشاورزی دانست و گفت: ما باید طرح‌های نیمه‌تمام در حوزه کانال‌های آبی را که معمولاً مطالبه مردمی هستند را مدنظر قرار دهیم.
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.