هفته جهاد کشاورزی سال جاری با شعار کشاورزی، عرصه تولید و کسب و کار، بستر سلامت و امنیت غذایی از 21 خردادماه آغاز و تا 27 این ماه ادامه می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، محمد جواد عبدالکریمی رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد كشاورزی استان كرمان گفت : هفته جهاد کشاورزی سال جاری با شعار کشاورزی، عرصه تولید و کسب و کار، بستر سلامت و امنیت غذایی از 21 خردادماه آغاز و تا 27 این ماه ادامه می یابد.

وی افزود: به دلیل تقارن هفته جهاد کشاورزی با لیالی قدر برنامه های انس با قرآن، دیدار با امام جمعه، خانواده های معزز شهدا، ایثارگران و تقدیر از مقام شامخ آنان در این هفته برگزار می گردد.

وی گفت: در هفته جهاد کشاورزی با برگزاری نشست های هم اندیشی مدیران با تشکل های بخش کشاورزی و تبادل نظر و بیان فرصت ها و زمینه های تقویت تولید و اشتغال با جذب مشارکت نخبگان و متخصصان و سرمایه گذاران فراهم می گردد تا این امر سبب شکوفایی بخش کشاورزی و دامپروری استان شود.

رئیس اداره روابط عمومي سازمان جهاد كشاورزي استان كرمان گفت : همچنین با فراهم شدن امکان ملاقات سهل و بی واسطه مخاطبین با مسئولین در راستای فضای معنوی ماه مبارک رمضان و فرهنگ سازی مقوله الفت با مخاطبان و بهره گیری از فضای مجازی امکان تبادل نظر و رفع مشکلات بهره برداران بیش از قبل فراهم می گردد.

عبدالکریمی افزود: افتتاح 102 طرح کشاورزی، دامپروری وصنایع تبدیلی وتکمیلی از دیگر برنامه های این هفته در استان کرمان می باشد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار