اولين جلسه هيئت حل اختلاف داوری شركت شهرک‌های صنعتی مازندران در ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد لطفی معز مدير حقوقی و امور قراردادهای سازمان صنايع كوچك و شهرک‌های صنعتی ايران در اين جلسه گفت: هدف از برگزاری جلسه داوری، حمايت از بخش توليد و صنعت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و برطرف کردن موانع است تا متقاضيانی كه علاقه‌مند به توليد است زمينه ايجاد اشتغال و كارآفرينی آنان فراهم شود.

وی افزود: در سال اقتصاد مقاومتي، توليد، اشتغال بايد از تمام ظرفیت‌ها برای دستيابی به اهداف سند چشم‌انداز كه از سوی مقام معظم رهبری با هدف تأمين رشد و پويايی و بهبود شاخص‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغ‌شده، استفاده شود.

مدير حقوقی و امور قراردادهای سازمان صنايع كوچك و شهرک‌های صنعتی ايران گفت: اميدواريم با برگزاري منظم جلسات داوری، شاهد رشد صنعت، رونق توليد و كارآفرينی، بسترسازی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران و درنتیجه، شاهد رشد اقتصادی استان و كشور باشيم.

مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی مازندران نيز گفت: بر اساس مفاد دفترچه قرارداد، سرمایه‌گذاری كه زمين از شركت شهرک‌های صنعتی تحويل گرفته، بايد در مدت معين نسبت به راه‌اندازی طرح اقدام نمايد و چنانچه نتواند به تعهدات خود عمل كند پس از چندين بار تذكر كتبی، موارد در جلسه داوری موردبحث و تبادل‌نظر و منجر به تصمیم‌گیری خواهد شد.

موسوی افزود: تعيين تكليف زمین‌های راكد و غيرفعال يكی از موارد تحقق اقتصاد مقاومتی است كه با راه‌اندازی يك واحد، اشتغال ايجاد می‌شود.

وی گفت: در اولين جلسه داوری 12 پرونده موردبررسی قرار گرفت كه از اين تعداد 6 مورد منجر به فسخ گرديد و جمعاً 28722 مترمربع زمين آزاد شد كه با طی مراحل قانونی، بستر برای سرمایه‌گذاران جديد در شهرک‌های صنعتی فراهم خواهد شد.

مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: همچنين در اين جلسه به 6 پرونده نيز اعطای مهلت مجدد برای راه‌اندازی طرح داده‌شده است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.