رئیس ورزش و جوانان ملایر گفت: ورزشگاه 5 هزار نفری شهرستان ملاير در صورت تخصیص اعتبار، دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره برداری از ورزشگاه 5 هزار نفری ملاير در دهه فجربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ غلامحسن اکبری با بیان اینکه ورزشگاه 5 هزار نفری شهرستان ملایر، خواست اهالی ورزش این خطه قهرمان‌خیز و ورزش‌دوست است، اظهار داشت: امیدواریم با تخصیص اعتبار، این پروژه زیبا در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه بناست در سال 96 ورزشگاه به اتمام رسیده و افتتاح شود، تصریح کرد: بنا داشتیم که فاز اول ورزشگاه را افتتاح کنیم ولی ساختمان اداری و سرویس بهداشتی ورزشگاه آماده نبود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه هدف ما این است که ورزشگاه 5 هزار نفری ناقص افتتاح نشود، تاکید کرد: چمن ورزشگاه در حال حاضر در حال نصب است و کار چمن و کارهای مربوط به فاز اول ورزشگاه تقریبا در حال اتمام است.

وی با اشاره به اینکه کارهای مربوط به زیرسازی پیست تارتان ورزشگاه هم انجام گرفته است، افزود: اگر حدود 4 میلیارد تومان به پروژه تزریق شود شاید بتوان دهه فجر پروژه را افتتاح کرد.
 
اکبری با تاکید بر اینکه کار در پروژه در حال انجام بوده و حتی یک روز هم تعطیل نبوده است، گفت: امیدواریم هرچه زودتر شاهد افتتاح این پروژه و البته شاهد ارتقا و رونق فوتبال در ملایر باشیم، ضمن اینکه آرزو می‌کنیم روزی را که صدای هیجان حضور تیمی از ملایر در لیگ‌های کشوری از این ورزشگاه شنیده شود.
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.