رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی فناوری گفت: پرداخت ۲۵۶ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان از محل اعتبارصندوق به تصویب رسیده است.

ارائه تسهیلات صندوق به پارک‌ها خلاف قانون است/ تصویب تسهیلات ۲۵۶ میلیاردی به شرکت‌های دانش بنیانبهزاد سلطانی رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان اظهار کرد: صندوق نوآوری به شرکت‌های دانش بنیان و مراکز رشد مستقر در پارک‌های علم و فناوری بر طبق قانون تسهیلاتی را ارائه می‌دهد.

وی عنوان کرد: مبلغی به میزان ۲۵۶ میلیارد تومان برای شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک‌ها مصوب شده است و این رقم برابر مبلغ مصوب شده و پرداختی بوسیله پارک‌ها به مراکز رشد مستقر در آن‌ها است.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی فناوری افزود: برخی از پارک‌های علم و فناوری که توانمند هستند به عنوان کارگزار براینظارت و ارزیابی از طرف صندوق نوآوری انتخاب شده اند.

وی تاکید کرد: صندوق‌های فناوری از طرف صندوق نوآوری وام‌های کم بهره ۱۱ درصدی پرداخت می‌شود و به اندازه میزان سرمایه وام به آن‌ها پرداخت می‌شود و در واقع سرمایه شان به یکباره دوبرابر می‌شود.

سلطانی یادآور شد: صندوق نوآوری و شکوفایی بر طبق قانون نمی‌تواند به پارک‌ها و مراکز دولتی وام بدهد، ولی تمام سعی خود را انجام می‌دهیم تا در هر استانی صندوق فناوری راه اندازی شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار