رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: تمام ایتام بین یک تا 35 حامی دارند.

 همه فرزندان یتیم تحت پوشش دارای حامی هستندبه گزارش خبرنگارحوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در همایش تجلیل از حامیان و نیکوکاران که امروز(شنبه) در سازمان حج و زیارت برگزار شد، با اشاره  به اینکه کمیته امداد نهادیست که در وجود خیران نهفته است، اظهار داشت: تنها حوادثی مانند ریزش ساختمان پلاسکو، کشتار در روزهای اخیر موجب گره خوردن دل انسان ها به یکدیگر نمی شود بلکه مردم ایران در تمام روزهای سختی و ناخوشی حتی در دور ترین نقاط دلشان برای یکدیگر می تپد.

وی ادامه داد: برخی حامیان هستند که از خود می گذرند تا به ایتام و ضعفا رسیدگی کنند که این اقدام در قرآن و مکتب اسلام عملی بسیار ستودنی است.

فتاح با بیان اینکه شیعه ها حامی افراد سنی می شودند که این کار بسیار ارزشمند است، تصریح کرد: همه فرزندان یتیم تحت پوشش از یک تا 35 حامی دارند که باید این تعداد حامی را برای همه افراد تحت حمایت متوازن کنیم که این کار با جذب حامی بیشتر انجام می شود.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه مجلس نیز در امر جذب حامیان با افزایش مستمری‌ها نقش مهمی دارد، تأکید کرد: در حال حاضر تمام مددجویان تحت پوشش بیمه سلامت و حوادث هستند.

وی اضافه کرد: تمام 330 هزار دانش آموز تحت پوشش با اطمینان و آرامش و همچنین 72 هزار دانشجو تحت حمایت کمیته نیز در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند.

فتاح در پایان یادآور شد: ما در کشورمان از هر قوم و ملیتی حامی نیازمندان هستیم و هر چه در راه خدا بیشتر انفاق و کمک کنیم، خداوند چند برابر بیشتر به بنده‌اش برمی‌گرداند که با نیکوکاری سلامتی خود و فرزندان همچنین رستگاری آخرت خویش را بیمه می کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار